Přeskočit na obsah
PanoSociety BLKFRI & Premium Special Sale - SHOP NOW
PanoSociety BLKFRI & Premium Special Sale - SHOP NOW

Podmínky služby

Dále jen "obchodní podmínky" nebo "podmínky".

Internetový obchod umístěný na adrese panosociety.com/cs (dříve panosociety.cz, shop.jakfotit360.cz - eshop panosociety je přímým nástupcem původního eshopu jak fotit 360 a řeší veškeré záruky i povinnosti prodejce, majitel zůstává stejný), včetně textů, grafiky, kódu, stránek a dalšího obsahu, se pro účely těchto obchodních podmínek dále nazývá "eshop". Eshop provozuje Jan Vršinský pod značkou Pano Society a Jak fotit 360 (alternativně také Panoshop a How To Shoot 360). Fakturační adresa E. Beneše 1429/9, Hradec Králové, 50012, Česká Republika, dále jen "Poskytovatel". Na této adrese nejsme přitomni, nepřijímáme poštu ani zásilky. Pokud potřebujete vrátit zboží, postupujte podle návodu níže. Telefon +420 228881236. Adresa elektronické pošty: info(zavináč)panosociety.cz. Poskytovatel je registrován jako OSVČ městským úřadem města Hradec Králové - odbor Živnostenský úřad. Identifikační číslo: 66821231, DIČ CZ7807243037. Plátce DPH, bankovní spojení v ČR pro účely DPH: 2500261580/2010. Pokud je někde v obchodních podmínkách použito "my", "naše", "nám", "našich" a podobně, myslí se tím poskytovatel. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s používáním eshopu nebo vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi poskytovatelem a kupujícím prostřednictvím eshopu (dále jen "smlouvy"). Pokud je v obchodních podmínkách někde uvedeno "vy", "vaše", "vašich" nebo odkazováno na čtenáře smlouvy, myslí se tím kupující. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran a další související právní vztahy při využívání eshopu a souvisejících webových stránek, informací, nástrojů a služeb poskytovaných kupujícímu. Poskytovatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost poskytovatele nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

 

Sekce 1 - CENY, DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY


 

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVEK

  • Objednávky zpracováváme každý pracovní den
  • Rychlost odeslání zásilek po zpracování objednávky je uvedena u každého zboží (může být jiná u každé varianty produktu).
  • Rychlost odeslání platí pro okamžitou objednávku jednoho kusu zboží
  • Tato informace je načtena vždy nově při načtení stránky.
  • Při objednání více kusů může být dostupnost prodktů jiná
  • Objednávky s platbou předem na účet vyřizujeme až po připsání platby na náš účet, zboží rezervujeme až po připsání platby na účet
  • Speciální požadavky od zákazníků a zákazníkem vyvolané změny objednávky mohou prodloužit dobu zpracování.

 

SPECIÁLNÍ AKCE

  • Slevy a speciální akce platí pouze při objednání maximálně 2 kusů zboží na zákazníka / firmu / domácnost
  • Sleva platí pouze v případě, že objednávka bude zaplacena v době platnosti akce
  • Slevy a marketingové akce nelze kombinovat s jakýmikoliv jinými slevami

MOŽNOSTI DOPRAVY

Eshop obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Kupující povinen společně s kupní cenou zaplatit poskytovateli také náklady spojené dopravou zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, pokud není uvedeno jinak. K přepravě je možné použít všechny druhy přepravy vyjmenované v nabídce v kroku číslo 2 u probíhající objednávky, Českou Poštu, kurýrní službu a osobní převzetí v Praze nebo na některém z partnerských výdejních míst. Osobní převzetí zboží je možné pouze po předchozím potvrzení. Balné není účtováno. Pokud objednané zboží není skladem, budeme vás kontaktovat s očekávanou dobou dodání. Všechny objednávky jsou vyřizovány z našeho logistického skladu. Doba dodání záleží na zvoleném přepravci. Víkendy a svátky prodlouží dobu dodání o příslušnou dobu.

 

DRUHÝ POKUS O DORUČENÍ

V ceně doručení mohou být dva pokusy o doručení. V případě, že uvedete správný email a telefonní číslo, doručovací firma vás může kontaktovat před doručením a v případě neúspěšného doručení, aby s vámi dohodla další postup.

 

ONLINE SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY A EMAIL/SMS NOTIFIKACE

Jakmile bude vaše zásilka odeslaná, pošleme vám informační email s doprovodnými informacemi. Tento email bude obsahovat číslo zásilky a odkaz na její sledování. Zásilky jsou vždy plně pojištěné a sledovatelné.

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A KONTROLA OBALU

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. Pokud kupující zjistí poškození až po otevření zásilky, musí podat oficiální reklamaci přepravní firmě co nejdříve a vyfotit si ihned rozsah poškození. Jakmile potom od přepravní firmy získá číslo reklamace, musí ho přepošlat k nám spolu s veškerými dalšími informacemi, abychom mohli reklamaci uzavřít.

 

ZPŮSOB PLATBY

Cenu zboží a případně dopravy lze uhradit v hotovosti, bezhotovostně převodem na účet poskytovatele, bezhotovostně prostřednictvím platebního systému, internetového bankovnictví nebo platební kartou. Použitelné platební možnosti pro danou objednávku jsou vyjmenovány v kroku číslo 2 u probíhající objednávky. Kupující nabývá vlastnictví či užívací práva ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Odpovědnost za škody na věci na kupujícího přechází okamžikem převzetí zboží.

PLATBA PAYPAL A PLATEBNÍMI KARTAMI

Toto je nejrychlejší způsob platby. Po zpracování objednávky můžete ihned zaplatit prostřednictvím platební brány PayPal nebo vaší platební kartou VISA a MasterCard.

PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM (ZÁLOHOVÁ FAKTURA)

Po odeslání objednávky vám obratem pošleme emailem platební údaje, pomocí kterých můžete zaplatit převodem. Obdržíte číslo účtu a variabilní symbol, který bude stejný jako číslo objednávky. V průběhu následujících několika pracovních hodin vám také vygenerujeme a pošleme zálohovou fakturu - na tu můžete a nemusíte čekat s platbou - údaje na ní budou stejné jako v instrukcích emailem. Vaší objednávku zpracujeme po připsání platby na náš účet, což může dle banky a času odeslání platby trvat zhruba 1-2 pracovní dny. Pokud máte FIO banku, proběhne platba ihned. Zboží pro vás zarezervujeme až ve chvíli, kdy dorazí vaše platba. Platbu proveďte na náš účet u FIO banky: 2500261580 / 2010, který najdete také v potvrzovacím emailu. Variabilní symbol: Počáteční číslice c čísla objednávky, která se vám do políčka vejdou. Zpráva pro příjemce: panosociety nebo celé číslo objednávky. Spolu s objednávkou vám dorazí finální faktura s rozúčtovaným DPH (jsme plátci DPH).

PRO PLÁTCE DPH

Jsme plátci DPH. Faktura, kterou za naše služby a zboží obdržíte, bude vyčíslena s rekapitulovaným DPH a budou na ní všechny zákonné náležitosti. Na stránce kontakty najdete naše fakturační údaje, které budou uvedeny i na faktuře.

 

NÁKUPY V EUR ZE SLOVENSKA, EU A DALŠÍCH ZEMÍ

Pro nákup v EUR můžete využít náš eshop panosociety.com

 

NÁKUP BEZ DPH PRO PLÁTCE DPH V EU (VČETNĚ SLOVENSKA)

Jsme plátci DPH v ČR. Pre nákup bez DPH ze zahraničí je třeba se postupovat dle instrukcí na https://panosociety.com/pages/vat

 

 

VZNIK KUPNÍ SMLOUVY

Kupující uzavře smlouvu tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na eshopu a to zejména:

- vložením objednávaného zboží do elektronického nákupního košíku,

- zvolením způsobu úhrady kupní ceny zboží a údajů o požadovaném způsobu doručení

Před uzavřením kupní smlouvy je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do eshopu kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do eshopu. Na základě registrace kupujícího provedené na eshopu může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Ze svého účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupní smlouvu odešle kupující poskytovateli kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení kupujícímu potvrdí uzavření kupní smlouvy elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

 

VYSTAVENÍ DOKLADŮ

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, nebo spolu s objednaným zbožím. 

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen od 1.3.2017 vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Kupující souhlasí s elektronickou formou účtenky.

 

ZMĚNA CEN NA ESHOPU

Eshop obsahuje seznam zboží nabízeného poskytovatelem k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně a bez daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě poplatku za dopravu. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Všechny popisy zboží a ceny zboží na eshopu můžeme kdykoliv ihned změnit bez předchozího upozornění. Můžeme také kdykoliv jakýkoliv výrobek přestat prodávat. Pokud byla z jakéhokoliv důvodu na eshopu v době objednávky uvedena chybná cena, můžeme objednávku zrušit.

 

PROVOZNÍ DOBA

Objednávky přes eshop je možné podávat 24 hodin děnně, 7 dní v týdnu.

 

 

Sekce 2 - ZÁKONNÁ SDĚLENÍ, PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A RUŠENÍ OBJEDNÁVEK

 

KONTAKTUJTE NÁS PŘI JAKÉMKOLIV PROBLÉMU

Pokud budete mít jakýkoliv problém s objednáním, platbou, dodáním zboží, zárukou nebo čímkoliv jiným, kontaktujte nás. Některé problémy umíme vyřešit bez toho, abyste museli cokoliv posílat zpátky. Kontaktovat nás dopředu není vaše povinnost, povede to ale k vaší větší spokojenosti.

 

Poskytovatel sděluje, že:

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DO 14 DNŮ

Kupující spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží či jeho poslední části.


OBJEDNÁVKY, KTERÉ NELZE VRÁTIT

Od smlouvy nelze odstoupit zejména při dodání služeb, u kterých se souhlasem kupujícího již došlo k plnění, u zboží upraveného podle přání kupujícího, u zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, u audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, u zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchilkách finančního trhu, v případě dodávky novin, periodik a časopisů a u dodání zboží digitálního obsahu, pokud byl dodán před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

NAŠE DOBROVOLNÁ MOŽNOST VRÁCENÍ NODAL NINJA ZBOŽÍ DO 30 DNŮ

Našim cílem je vaše maximální spokojenost při výběru panoramatické hlavy a příslušenství. A protože víme, že přes eshop je někdy těžké si vybrat, nabízíme dobrovolnou 30 denní dobu na vrácení zboží Nodal Ninja / Fanotec pro všechny zákazníky. Tato dobrovolná doba neplatí pro Mecha produkty, software, speciální výprodeje, repasované, použité zboží a na jakékoliv objednávky z odstavce "objednávky, které nelze vrátit". Naše dobrovolná doba je nezávislá na právech spotřebitele a nejsou jí jakkoliv omezena vaše zákonná práva. Naše dobrovolná možnost vrácení zboží do 30 dnů může být použita spotřebilteli, podnikateli i zákazníky mimo EU.

Tato dobrobolná doba nemůže být použita pro objednávky více než 2 kusů stejného zboží (hromadné objednávky). Zákazník nemá v případě využití dobrovolné doby na vrácení zboží nárok na vrácení nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání zboží v tomto případě nevracíme.

Poplatek za vrácení zboží je 0% (nula) pokud je zboží vráceno v době pro dobrovolné vrácení zboží. Zákazník je zodpovědný za cenu dopravy oběma směry v případě využití doby pro dobrovolné vrácení zboží. Pokud je zboží vráceno za dobu delší než 30 dní od odeslání zboží původní objednávky, budeme účtovat poplatek 10%. Vaše zboží nebude přijato pokud ho vrátíte za déle než 60 dní po odeslání původní objednávky.


PODNIKATELÉ

Kupující, který není spotřebitel (tedy například podnikatel nebo právnická osoba, dále jen "podnikatel") a který nakupuje výrobky či služby za účelem svého podnikání, se řídí těmito obchodními podmínkami v rozsahu, kterém se ho týkají, a obchodním zákoníkem. V případě, že kupující je podnikatel, uplatní se ustanovení z obchodního zákonníku. Pokud jste si objednali zboží, které vám nevyhovuje, podnikatelům nabízíme nad rámec zákona velmi vstřícné jednán díky naší dobrovolné možnosti vrácení během 30 dnů. Podmínkou je dodání nepoužitého zboží včetně všech obalů a součástí. Po našem schválení vám může být nabídnuta dohoda o ukončení kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceně vráceného zboží.

 

PODMÍNKA VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí poskytovateli do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Při vrácení zboží není podmínkou stav zboží. Spotřebitel nemusí vracet zboží neotevřené a nepoužité. Avšak zboží by mělo být poskytovateli vráceno nepoškozené, čisté a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém spotřebitel zboží převzal. Zboží by měl spotřebitel vrátit včetně dárků, záručních listů, dodaného příslušenství a nepoškozených obalů (kromě otevření). Není to podmínkou, ale spotřebitel tím předejte snížení vrácené částky o náklady na uvedení do původního stavu. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží spotřebitelem. Pokud vrácení již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. V případě vrácení opotřebovaného nebo poškozeného zboží si poskytovatel vyhrazuje právo ponížit vrácenou částku o náklady na uvedení do původního stavu. Spotřebitel bere na vědomí, že u některých položek v závislosti na typu poškození tyto náklady mohou dosáhnout plné ceny zboží. Poskytovatel je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může poskytovatel uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Poskytovatel spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. 

 

PRÁVO POSKYTOVATELE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

 

DORUČENÍ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy musí kupující zaslat na korespondenčnní adresu poskytovatele (viz vzorový formulář a záhlaví těchto podmínek).

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)

V případě podání emailem uveďte do zprávy všechny údaje ze vzorového formuláře. Poskytovatel potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu přijetí. Vašeho případu se osobně ujme nějkterý z našich pracovníků.

 

ADRESA DORUČENÍ ZBOŽÍ PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Při odstoupení od smlouvy musí kupující zaslat zboží na korespondenčnní adresu poskytovatele (viz záhlaví těchto podmínek), pokud není uvedeno v těchto podmínkách jinak. Výjimky se vztahují zejména na situace, kdy je spotřebiteli nabídnuto uhrazení nákladů na dopravu zpět, v případě využití takové nabídky musí spotřebitel postupovat podle informací poskytovatele. 

 

VRÁCENÍ PENĚZ

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny penežní prostředky, způsobem, kterým je přijal (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání a vrácení zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží a vrácení nabízený poskytovatelem). Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo věrohodně prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

 

DÁRKY

Jsou-li se zbožím poskytnuty dárky nebo položky zdarma, je darovací smlouva uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele k odstoupení od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti. V případě, že dárky nebudou vráceny, budou chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího a poskytovatel má právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

 

ZLEVNĚNÉ SADY

Jsou-li se zbožím poskytnuty zlevněné položky a kupující trvá na vrácení jen části zboží, je kupní smlouva uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele k odstoupení od kupní smlouvy, kupní smlouva se mění tak, jako kdyby si zbylé položky z objednávky (pokud takové jsou), spotřebitel koupil zvlášť. Odpovídajícím způsobem se tak upraví jejich cena, což se projeví při výpočtu vrácené částky.

  

NÁKLADY V PŘÍPADĚ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Veškeré náklady za navrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel.

 

DOKLADY

Smlouva a případně příslušný daňový doklad, je uložen v elektronickém archivu poskytovatele. Uživatelé registrovaní na eshopu mají k těmto údajům přístup ve svém profilu. Kopie smlouvy bude zaslána kupujícímu po jejím uzavření emailem. Kvůli ochraně životního prostředí zasíláme faktury automaticky po zaplacení jako PDF v souladu se zákony EU e-mailem. Pokud fakturu neobdržíte do 24 hodin od data provedení objednávky, může to být z technického důvodu (filtr spamu, překlep v e-mailové adrese atd.). V tom případě nás neváhejte kontaktovat a my Vám jej zašleme znovu.


NÁVODY A PŘÍRUČKY

Produkty, které prodáváme, jsou určeny jako specializované fotografické vybavení. Kvůli ochraně životního prostředí k zásilkám nepřipojujeme manuály. Některé z příruček Nodal Ninja mají desítky stran oboustranného tisku nebo jsou to videa, která by bylo nemožné nebo nepraktické vytisknout. Místo toho můžete najít všechny příručky online. Pokud vám něco není jasné, dejte nám vědět a my vám rádi pomůžeme. Manuály jsou zde.

 

STÍŽNOSTI

Pokud má spotřebitel stížnost, můžete se obrátit na naše oddělení pro dodržování obchodních podmínek podminky(zavináč)jakfotit360.cz, případně na příspušné orgány dohledu nebo státního dozoru. 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ, KTERÉ NEODPOVÍDÁ VAŠÍ OBJEDNÁVCE

Pokud jste obdrželi nesprávné nebo vadné zboží, zaplatíme náklady na zpáteční dopravu zboží. Pokud zjistíte, že jste obdrželi zboží, které neodpovídá objednávce, nebo je zboží vadné, co nejdříve nás kontaktujte. 

 

ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST ZA VADY

Nejde-li o zboží, které se rychle kazí nebo o zboží použité, odpovídá poskytovatel za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí zboží v záruční době (záruka). Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti poskytovatele za vady, včetně záruční odpovědnosti poskytovatele, uplatňuje kupující u poskytovatele. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti provozovatele za vady, včetně záruční odpovědnosti provozovatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením občanského zákoníku). Provozovatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávané zboží je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávané zboží má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, provozovatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro zboží takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který poskytovatel pro použití zboží uvádí nebo pro který se zboží obvykle používá.

 

TOVÁRNÍ ZÁRUKA NODAL NINJA / FANOTEC

Zboží Nodal Ninja / Fanotec prodávané po 1. září 2019 se prodávají s doživotní zárukou výrobce pro všechny zákazníky, pokud není na stránce popisu položky uvedeno jinak. Tuto tovární záruku zpracovává továrna Nodal Ninja / Fanotec a lze ji řešit u nás, pokud inzerujeme tuto skutečnost na https://panosociety.com/cs/pages/nodal-ninja-warranty. Tovární záruka prodlužuje zákonnou záruku prodejce a neomezuje záruku prodejce ani ochranu spotřebitele. Proto lze záruku výrobce použít v případech, kdy již neplatí zákonná záruka. Tovární záruka se vztahuje na vadné součásti a práci při opravě, nezahrnuje dopravu do a ze záručního centra. Na výrobky Mecha, tyče, lanka guy wire a objektivy se tovární záruka nevztahuje. Záruka se vztahuje pouze na původního kupujícího a pro její uplatnění bude vyžadován doklad o nákupu. Díly, na které se tovární ráruka nevztahuje, zahrnují spotřební nebo opotřebitelné součásti, jako jsou knoflíky, podložky, aretační písty, pružiny, vnitřní ozubená kola Mecha, plastový blokovací sloupek pro tyče atd. Na všechny položky vykazující známky nadměrného používání, položky se zkříženým závitem a položky ukazující poškození po pokusu o samoopravu se tovární záruka nevztahuje. Pošlete nám fotografie a videa vadných / rozbitých částí a my je zpracujeme, abychom pro vás našli rychlé řešení. Vezměte prosím na vědomí, že v některých případech může být nutné s opravou počkat, až náhradní díly dorazí z továrny (až 30 dní).

 

PODSTATENÉ PORUŠENÍ SMLOUVY - ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby provozovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou zboží, nebo její opravou, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo má kupující právo odstoupit od smlouvy. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil nebo pokud byla kvůli rozporu kupní cena snížena. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak. Nezvolí-li si kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu poskytovatele.

 

NEPODSTATENÉ PORUŠENÍ SMLOUVY

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může poskytovatel vadu odstranit. Neodstraní-li poskytovatel vadu zboží včas nebo vadu zboží odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Právo na dodání nového zboží, na odstoupení od smlouvy nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Při dodání nového zboží vrátí kupující na náklady poskytovatele zboží původně dodané a to způsobem, který určí poskytovatel. Zárukou za jakost se poskytovatel zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást zboží. Záruční doba běží od odevzdání zboží kupujícímu, v případě dopravy při dojití zboží do místa určení. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu poskytovatele.

 

DODÁNÍ LICENCÍ NA SOFTWARE PROBÍHÁ EMAILEM

Poskytovatel neposílá software na fyzických nosičích, ale pouze v elektronické podobě. Kupní smlouvou se poskytovatel zavazuje, že kupujícímu poskytne digitální obsah/licenci, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo/licenci k ní, a kupující se zavazuje, že věc/digitální obsah převezme a zaplatí poskytovateli kupní cenu. Zbožím dodaným poskytovatelem kupujícímu je unikátní digitální nepřenosný licenční kód na software vystavený dle kupní smlouvy na jméno a email kupujícího. Součástí zboží může být návod na stažení softwaru s licencí. Kupující má povinnost dopředu seznámit s licenčními podmínkami kupovaného software a objednáním licence vyjadřuje s podmínkami souhlas. Zejména potom kupující vyjadřuje souhlas s podmínkami využití licence jen na objednaný počet uživatelů a dle autorského zákona. Poskytovatel eshopu garantuje, že má oprávnění a výslovný souhlas výrobce software k prodeji licence. Licence bude doručená kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou při objednávce. Všechny objednané a zaplacené licence dodává poskytovatel eshopu obvykle do 24 hodin po zaplacení nebo ihned. Licenci poskytovatel eshopu zajistí až po připsání platby od kupujícího na účet. Poskytovatel eshopu poskytuje na službu objednání licence plnou zákonnou lhůtu a garanci. Odstoupit od smlouvy lze pouze před připsáním platby na účet poskytovatele eshopu. V případě, že již platba na účet poskytovatele dorazila, má se za to, že kupující výslovně souhlasí se započetím plnění a poskytovatel započne s plněním dle kupní smlouvy (mnohdy automatizovanými) kroky vedoucí k vygenerování unikátního nepřenosného kódu licence na jméno kupujícího a odstoupení od smlouvy již potom není možné.

Obchodní podmínky pro koupi jednotlivých druhů software jsou při koupi software nedílnou součástí těchto obchodních podmínek:
PTGUI http://www.ptgui.com/ptgui_eul... http://krpano.com/buy/license/
Pano2VR, Object2VR https://ggnome.com/contact

 

OBJEDNÁNÍ KURZŮ

Objednání kurzů je vždy nezávazné až do okamžiku přijetí platby od objednávajícího. Kupující má zákonné právo na odstoupení od smlouvy při objednávce kurzu v normální nezkrácené lhůtě 14 dnů, avšak pouze za podmínky, že nebylo započtato s plněním služby se souhlasem kupujícího. Plněním služby se v případě kurzů rozumí přijetí platby a s tím vyjádřený výslovný souhlas kupujícího a související rezervace a garantování a začátkem přípravy termínu kurzu poskytovatelem pro kupujícího včetně například rezervace učebny a podobně. Nezávaznou rezervaci účasti na kurzu je možné zrušit kdykoliv a bez sankcí bez ohledu na termín nebo datum kurzu a to písemně na adresu poskytovatele nebo emailem. Závaznou rezervovanou účast na kurzu (tedy po zaplacení) je možné zrušit odstoupením od smlouvy a to za následujících storno podmínek: Závazně rezervovanou účast na individuálním kurzu je možné zrušit nebo je možné domluvit náhradní termín 24 hodin před domluveným termínem bez sankcí a s nárokem na vrácení 100% zaplacené částky. V případě pozdějšího zrušení individuálního termínu kurzu bude poskytovatel situaci řešit dle uvážení. Závazně rezervovanou účast na skupinovém kurzu je možné zrušit za následujících podmínek: Pokud svou účast kupující zruší 14 a více kalendářních dní před datumem konání kurzu, má nárok na vrácení celé částky a nebo je možné dohodnout náhradní termín. Pokud svou účast kupující zruší 7 a více dnů před kurzem, má nárok na vrácení 50% částky nebo 50% slevu na náhradní termín. Pokud svou účast kupující zruší 6 až 2 dny před datumem kurzu, jeden den před a nebo až v den kurzu, nemá nárok na vrácení částky. Kdykoliv je možné za sebe vyslat náhradníky za podmínky, že jim předáte všechny důležité informace, které jste dostali ke konání kurzu (zejména aby věděli, kde a kdy se kurz koná a podobně). Pokud se kurz nebude konat kvůli lektorovi z jakéhokoliv důvodu (nemoc a podobně) nebo z důvodů na straně poskytovatele (organizační nebo jiné záležitosti), vrátíme vám neprodleně celou částku a nebo nabídneme náhradní termín.

 

KODEXY

Poskytovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.

 

NEPOUŽÍVÁME ZVÝŠENOU TARIFIKACI PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU

Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby. V případě telefonického i internetového připojení si náš eshop neúčtuje žádné další poplatky kromě případných poplatků za dopravu a dobírečné.


 

Sekce 3 - PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ ESHOPU

 

SOUHLAS S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI

Tyto obchodní podmínky jsou veřejně k dispozici na stránkách eshopu a kupující je na ně dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi dopředu seznámit. Přečtete si je prosím pozorně. Pokud s jakoukoliv částí nesouhlasíte, nesmíte náš eshop a související služby používat ani uzavírat smlouvu a odesílat objednávky. Informace na eshopu jsou myšleny jako nabídka, jejíž využití je vázáno souhlasem s těmito obchodními podmínkami. Uzavřením smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi plně souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek myslí také a nejenom návštěvníci stránek, prodejci, zákazníci, přeprodejci, tvůrci obsahu, příspěvků a komentářů.

 

SOULAD S PRÁVNÍM ŘÁDEM

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, vše v platném a účinném znění. Pokud vztah související s užitím eshopu nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

 

NADPISY

Nadpisy v těchto obchodních podmínkách jsou uvedeny jen pro přehlednost a nijak neomezují platnost ani jinak neovlivňují účinnost těchto obchodních podmínek.

 

DÉLKA TĚCHTO OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Tyto obchodní podmínky jsme udělali tak krátké, jednoduché a přehledné, jak jen to naši právníci dovolili. :)

 

ZMĚNY

Aktuální znění obchodních podmínek je kdykoliv k dispozici na této stránce. Poskytovatel si vyhrazuje právo ke změně, úpravě nebo nahrazení jakékoliv části těchto obchodních podmínek. Jakékoliv nové vlastnosti eshopu nebo nový obsah bude také podřízen těmto změnám. Změny vstupují v platnost ihned. Povinností kupujícího je seznámit se s aktuální verzí obchodních podmínek. Pokud pokračujete v používání eshopu po změně obchodních podmínek, má se za to, že se změnami souhlasíte. Pokud náš eshop bude zakoupený nebo převzatý jinou firmou, vaše osobní údaje mohou být předány novým vlastníkům eshopu aby tito mohli pokračovat v poskytování objednaných služeb.

 

VĚK

Používáním eshopu kupující deklaruje, že dosáhl věku plnoletosti a že je způsobilý k právním úkonům, popřípadě pokud je to relevantní, že má k tomuto souhlas svého zákonného zástupce.

 

ZÁKONNÉ POUŽITÍ

Eshop nesmíte používat k jakýmkoli nelegálním či neoprávněným účelům, ani nesmíte používáním eshopu porušovat platné zákony (včetně, ale bez omezení ochrany autorských práv). Nesmíte pomocí eshopu přenášet počítačové červy nebo viry nebo kód destruktivní povahy. Porušení nebo nedodržením některé z těchto podmínek bude mít za následek okamžité ukončení poskytování služeb. Vyhrazujeme si právo v této souvislosti odmítnout jakoukoliv objednávku. Souhlasíte, že nebudete reprodukovat duplikovat, kopírovat, prodávat, přeprodávat nebo využívat jakoukoli část eshopu a používat eshop nebo jakýkoliv přístupový bod na něm uvedený, bez výslovného písemného svolení námi. Kromě dalších zákazů, které jsou stanovené v těchto podmínkách, máte zakázáno používat eshop nebo jeho obsah: (a) pro jakékoliv nezákonné účely, (b) k umožnění třetí straně provádet nebo účastnit se jakýchkoli protiprávních činů, (c) porušovat mezinárodní nebo národní předpisy, pravidla, zákony, nebo místní vyhlášky, (d) porušovat naše práva duševního vlastnictví nebo práva k duševnímu vlastnictví jiných osob; (e) obtěžovat, zneuživat, urážet, ubližovat, pomlouvat, znevažovat, vyhrožovat nebo diskriminovat na základě pohlaví, sexuální orientace, náboženství, etnického původu, rasy, věku, národnosti nebo zdravotního postižení; (f) odesílat nepravdivé nebo zavádějící informace, (g) nahrávat nebo přenášet viry nebo jakýkoli jiný typ škodlivého kódu, který může být nebo bude používán způsobem, který může mít vliv na funkčnost nebo provoz eshopu a souvisejících či nesouvisejících stránek nebo internetu; (h) shromažďovat a sledovat osobní údaje dalších osob; (i) ke spamování, phishingu, pharmingu, pretextu, spiderování, crawlingu nebo scrapingu; (j) k jakémukoliv obscénnímu nebo nemorálnímu účelu; nebo (k) narušování nebo obcházení bezpečnostních prvků eshopu nebo jakékoliv související webové stránky, jiné webové stránky, nebo Internetu. Vyhrazujeme si právo ukončit vaše užívání eshopu nebo jakékoli související webové stránky při porušení některého z vyjmenovaných bodů.

 

PŘESNOST, KOMPLETNOST A AKTUÁLNOST INFORMACÍ

Vždy se maximálně snažíme o poskytování co nejlepších informací na eshopu. Za aktuálnost, přesnost ani kompletnost uvedených informací na eshopu však nenese poskytovatel odpovědnost. Údaje a data na eshopu mají pouze informativní charakter. Eshop může obsahovat historické údaje. Historické údaje, z povahy věci, nejsou aktuální a jsou poskytované jen pro informaci. Vyhrazujeme si právo kdykoliv změnit obsah eshopu, ale nemáme povinnost tak učinit. Kupující souhlasí s tím, že bude pravidelně sledovat aktuálnost a změny na eshopu.

 

UKONČENÍ

Vyhrazujeme si kdykoliv změnit nebo přerušit provoz eshopu (nebo jakékoliv jeho části), bez předchozího upozornění. Neneseme odpovědnost vůči vám ani vůči žádné třetí straně za jakékoli změny obsahu, změny cen, pozastavení nebo přerušení služby. Povinnosti a závazky smluvních stran vzniklé před datem ukončení budou v každém případě platné i po ukončení provozu eshopu. Platnost těchto podmínek můžete ukončit písemnou výpovědí na naši adresu, což vás nezbavuje povinnosti uhradit všechny dlužné částky. Následně potom musíte přestat používat eshop a jeho součásti.

 

ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY

Veškerá prezentace na eshopu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Kupující bere na vědomí, že poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem smlouvu porušily (včetně obchodních podmínek). Poskytovatel si vyhrazuje právo, ale ne povinnost, omezit prodej nebo poskytování služeb eshopu dle uvážení, případ od případu. Vyrazujeme si omezit množství výrobků a služeb, které nabízíme. Můžeme, podle našeho uvážení, omezit množství zakoupených položek na osobu, domácnost nebo na objednávku. Tato omezení mohou zahrnovat nákupy pod stejným zákaznickým účtem, stejnou platební kartou, a / nebo nákupy používající stejnou fakturační nebo dodací dodací adresu. V případě, že vás budeme potřebovat kontaktovat kvůli objednávce nebo musíme objednávku zrušit, pokusíme se vás informovat e-mailem a/nebo telefonem dle údajů v objednávce. Vyhrazujeme si právo omezit nebo zakázat objednávky, které se podle našeho úsudku zdají být od obchodníků, přeprodejců nebo distributorů.


 

PŘESNOST VÁMI DODANÝCH INFORMACÍ

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z eshopu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat poskytovatele o změně ve svých osobních údajích, abychom vždy mohli správně dokončit objednávku a kontaktovat vás, až bude v této souvislosti potřeba.

 

CHYBY, NEPŘESNOSTI A OPOMENUTÍ

Snažíme jsme se ze všech sil zobrazovat na eshopu přesné texty, barvy a obrázky zboží nabízeného na eshopu. Nemůžeme garantovat, že je vaše zobrazovací zařízení zobrazí správně a věrně. Občas se na eshopu objeví gramatické, typografické nebo jiné chyby a opomenutí a to včetně chyb popisu zboží, ceny, nabídky, ceny poštovného, doby dopravy a dostupnosti zboží. Vyhrazujeme si právo na nápravu těchto nahodilých chyb, nepřesností a opomenutí, a upravovat obsah eshopu a souvisejících stránek bez předchozího upozornění a to dokonce i po odeslání objednávky. Kupující bere na vědomí, že provozovatel je zodpovědný za aktuálnost a přehlednost informací na eshopu, včetně zobrazení cen, pouze v mezích daných zákonem a povinností uvedených v jiných bodech těchto podmínek. Jakékoliv datumy a informace o částečných aktualizacích neznamenají, že údaje na eshopu byly zkontrolovány a aktualizovány.

 

POMŮCKY A NÁSTROJE TŘETÍCH STRAN

Můžeme vám poskytnout přístup k nástrojům a aplikacím k třetích stran, které nemůžeme ovlivnit, sledovat ani hlídat jejich funkci. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali přístup k těmto nástrojům "tak jak je" a "jak jsou přístupné" bez záruky, zastoupení nebo podmínek jakéhokoli druhu a bez potvrzení. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za škodu vyplývající z nebo vztahující se k používání těchto nástrojů třetích stran. Jakékoli využití nástrojů nabízených prostřednictvím eshopu je zcela na vaše vlastní riziko a uvážení, a měli byste zajistit, že jste obeznámeni podmínkami používání těchto nástrojů třetích stran, a měli byste s nimi souhlasit. V budoucnu také můžeme nabízet nové služby a / nebo funkce prostřednictvím eshopu (včetně vydání nových nástrojů a funkcí). Tyto nové nástroje a funkce rovněž podléhají těmto podmínkám ve smyslu tohoto odstavce.

 

ODKAZY

Některý obsah, produkty a služby, které jsou k dispozici prostřednictvím eshopu, mohou obsahovat materiály od třetích stran. Odkazy na těchto stránkách vás mohou nasměrovat na webové stránky třetích stran, které nejsou propojené s eshopem. Nejsme zodpovědní za zkoumání nebo hodnocení obsahu či přesnosti a nezaručujeme, a nebude mít žádnou odpovědnost ani odpovědnost za jakékoliv materiály, produkty, služby nebo webové stránky třetích stran. Neneseme odpovědnost za jakékoli škody nebo ztráty vzniklé v souvislosti s nákupem nebo použití zboží, služeb, zdrojů, obsahu, nebo jiných transakcí provedených v souvislosti s jakýmikoliv obsahem webových stránkek třetích stran. Přečtěte si prosím pozorně pravidla a postupy třetích stran a ujistěte se, že jste je pochopili a souhlasíte s nimi před tím, než jich využijete. Stížnosti, reklamace, obavy nebo otázky týkající se produktů jiných výrobců by měly být směrovány těmto výrobcům a poskytovatelům.

 

ZŘEKNUTÍ SE JINÉ NEŽ ZÁKONNÉ ZÁRUKY

Výslovně berete na vědomí a souhlasíte s tím, že negarantujeme, neslibujeme ani jinak nezaručujeme, že vaše užívání eshopu bude nepřerušené, včasné, bezpečné nebo bez chyb. Nezaručujeme, že data a informace, které mohou být získány z používání eshopu budou přesné nebo spolehlivé. Souhlasíte s tím, že čas od času můžeme odstranit nebo omezit funkčnost eshopu po neomezenou dobu nebo eshop kdykoliv zrušit, bez předchozího upozornění. Výslovně souhlasíte s tím, že vaše užívání nebo nemožnost použít eshop je na vaše vlastní riziko. Eshop a veškeré informace a služby dodané k vám prostřednictvím eshopu jsou (pokud to není výslovně uvedeno námi), dodány tak "jak jsou" a "jak jsou dostupné" pro vaše použití, bez záruk nebo podmínek jakéhokoli druhu, ať výslovných nebo předpokládaných, včetně všech předpokládaných záruk nebo podmínek obchodovatelnosti, obchodní jakosti, vhodnosti pro konkrétní účel, trvanlivosti, názvu a neporušení práv. V žádném případě nenese poskytovatel, naši ředitelé, úředníci, zaměstnanci, pobočky, zástupci, dodavatelé, stážisté, partneři, poskytovatelé služeb nebo udělovatelé licencí odpovědnost za žádné zranění, ztrátu, nárok, nebo jakékoliv přímé, nepřímé, nahodilé, trestní, zvláštní, nebo následné škody jakéhokoli druhu, včetně a bez omezení na ztrátu zisku, ztrátu příjmů, ztráty úspor, ztrátu dat, náklady na výměnu, nebo jakékoliv podobné škody, ať už na základě smlouvy, provinění (včetně nedbalosti), přímé odpovědnosti nebo jinak, vyplývající z vašeho užívání jakékoliv služby, jakékoliv informace nebo jakéhokoliv produktu získaného na eshopu, nebo z jakéhokoliv jiného tvrzení týkajícího nebo jakkoli se vztahující k vašemu používání služby nebo jakéhokoliv produktu, včetně, ale nikoli výhradně, jakékoliv chyby nebo opomenutí v jakémkoliv obsahu, nebo za ztrátu nebo poškození jakéhokoliv druhu vzniklé v důsledku používání služby nebo jakéhokoliv obsahu (nebo produktu), zobrazeného, přenášeného nebo jakkoliv zpřístupněného na eshopu, a to i v případě, že o problému poskytovatel věděl. Pokud zákon nedovoluje v konkrétním případě vyloučení nebo omezení odpovědnosti za následné nebo nepřímé škody, bude odpovědnost poskytovatele omezena v rozsahu maximálně povoleném zákonem.

 

ODŠKODNĚNÍ

Souhlasíte s tím, že odškodníte a ochráníte poskytovatele, naše dodavatele, naše mateřské a dceřiné společnosti, pobočky, partnery, úředníky, ředitele, zástupce, poskytovatele služeb, subdodavatele, stážisty a zaměstnance, před nároky třetích stran, včetně nároků na právní zastoupení jakéhokoliv druhu a povahy a včetně všech závazků nebo výdajů vyplývajících z nároků, ztrát a škod (skutečných i následných), soudních sporů, rozsudků, v případě jakýchkoliv nároků třetích stran vyplývajících z vašeho porušení těchto podmínek nebo podmínek služeb třetích stran zde zmíněných, nebo v případě vašeho porušení jakéhokoliv zákona nebo osobnostní nebo majetkové ochrany třetí strany.

 

ODDĚLITELNOST

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

 

KOMPLETNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obsah těchto podmínek představuje úplnou dohodu a ujednání mezi kupujícím a poskytovatelem a plně nahrazuje všechny předchozí nebo současné smlouvy, komunikace a návrhy, ať už ústní nebo písemné, mezi kupujícím a poskytovatelem včetně, ale bez omezení, jakýchkoliv předchozích verzí těchto podmínek. Případné nejasnosti ve výkladu těchto podmínek nelze vykládat proti poskytovateli.

 

AUTORSKÁ PRÁVA (COPYRIGHT)

Veškerý obsah na eshopu je chráněný autorským právem a je majetkem Poskytovatele a nebo příslušných dodavatelů zboží. Kupující má právo elektronicky kopírovat a vytisknout části eshopu pouze za účelem nákupu zboží nebo odeslání objednávky. Jakékoliv další využívání obsahu, včetně a nejenom kopírování, distribuce, zobrazování a přenos je přísně zakázáno, pokud s tím poskytovatel nedá souhlas.

 

NODAL NINJA A FANOTEC

Nodal Ninja ® je právně registrovaná ochranná známka - Všechna práva vyhrazena. Všechny obchodní známky, servisní značky, slogany, a obchodní názvy Nodal Ninja nebo Fanotec použité na webu jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Nodal Ninja a / nebo Fanotec International / majetek buď Bill Bailey, LLC vystupující jako Nodal Ninja, nebo Fanotec. Kolektivní práce zahrnuje díla, která jsou licencována pro Nodal Ninja ®. Obrázky zboží, texty a všechny související informace jsou chráněny autorskými právy příslušných dodavatelů, prodejců nebo výrobců.

 

HUDBA V CALL CENTRU 
sketch (vlad)” (by Jahzzar) - Attribution-ShareAlike 3.0 International License.

 

OCHRANNÉ ZNÁMKY (TRADEMARK)

Všechny obchodní známky, servisní značky, slogany, a obchodní názvy použité na eshopu jsou majetkem příslušených vlastníků práv.



Sekce 4 - OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, PRAVIDLA COOKIES A VÁŠ OBSAH

 

Naše Zásady na ochranu osobních údajů a pravidla pro cookies byly přesunuty na zvláštní stránku, aby byly srozumitelnější a jednodušší na pochopení.

 

Sekce 5 - OTÁZKY A KONTAKTNÍ INFORMACE

Otázky týkající se těchto obchodních podmínek a obecné dotazy a objednávky posílejte na info@panosociety.cz

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/... je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel... je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci předat. Poskytovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Pokud chcete: Získat, opravit, upravit nebo vymazat jakékoliv osobní údaje, které o vás evidujeme, nebo podat stížnost, nebo prostě jen chcete více informací, kontaktujte prosím naše právní oddělení na adrese soukromi(zavináč)jakfotit360.cz a nebo nám pošlete dopis na korespondenční adresu uvedenou na začátku těchto obchodních podmínek. V případě, že by se kupující domníval, že poskytovatel nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

- požádat poskytovatele nebo zpracovatele o vysvětlení,

- požadovat, aby poskytovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, poskytovatel nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li poskytovatel nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

Porovnejte produkty

{"one"=>"Vyberte 2 nebo 3 položky k porovnání", "other"=>"{{ count }} ze 3 vybraných položek"}

Vyberte první položku k porovnání

Vyberte druhou položku pro porovnání

Vyberte třetí položku k porovnání

Porovnejte
}